تولید فولاد نزولی شد

تولید فولاد نزولی شد

تولید فولاد خام در مناطق مختلف جهان

اتحادیه اروپا با ۲۷ عضو به تولید ۱۱.۸ میلیون تن دست یافت است که ۱۲.۲ درصد کاهش داشته است. سایر کشورهای اروپایی، تولید خود را به ۳.۸ میلیون تن رساندند که کاهش ۱۰.۹ درصد داشته‌ است.

آسیا و اقیانوسیه ۱۱۸.۸میلیون تن تولید کرد که ۳.۱ درصد کاهش داشته است. آفریقا در ژوئن ۲۰۲۲ بالغ بر ۱.۲ میلیون تن فولاد خام تولید کرده است که ۱۸.۷درصد نسبت به ژوئن ۲۰۲۱ کاهش چشمگیری داشته است. روسیه و کشورهای مشترک المنافع CIS به اضافه اوکراین بالغ بر ۵.۹ میلیون تن تولید کرد که ۳۴.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهند.

 آمریکای جنوبی ۳.۷میلیون تن تولید کرد که ۴.۹ درصد کاهش داشته است. خاورمیانه با تولید ۳.۴ میلیون تن کاهش ۵ درصدی را به ثبت رساند. آمریکای شمالی ۹.۶ میلیون تن تولید فولاد داشت و افت ۲.۴درصدی را ثبت کرد.

۶۴ کشور عضو WSA تقریبا ۹۸ درصد از کل تولید فولاد خام جهان در سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص داده‌اند.

تولید فولاد خام نزولی شد

۱۰ کشور برتر تولیدکننده فولاد جهان

هند به تولید ۱۰میلیون تنی رسید که ۶.۳ درصد افزایش تولید داشته است. چین در ژوئن ۲۰۲۲ حدود ۹۰.۷ میلیون تن تولید کرد که کاهش ۳.۳ درصدی نسبت به ژوئن ۲۰۲۱ داشته است. ژاپن ۷.۴ میلیون تن تولید کرد که ۸.۱ درصد کاهش را شاهد بوده است. ایالات متحده ۶.۹ میلیون تن تولید کرد که ۴.۲درصد کاهش داشته است. تخمین‌زده می‌شود روسیه ۵ میلیون تن تولید کرده باشد که ۲۲.۲ درصد کاهش داشته است. تخمین‌زده می‌شود که کره جنوبی ۵.۶ میلیون تن فولاد تولید کرده باشد که ۶ درصد کاهش داشته است. آلمان ۳.۲میلیون تن تولید کرد که ۷درصد کاهش را شاهد بوده است. ترکیه ۲.۹میلیون تن تولید کرد که ۱۳.۱درصد افزایش داشته است. برزیل ۲.۹ میلیون تن تولید کرد که ۶.۱ درصد کاهش را مشاهده کرد. برآورد می‌شود که ایران با ۲.۲میلیون تن تولید افت ۱۰.۸ درصدی را به ثبت رسانده باشد. تولید ایران در ۶ ماهه ۲۰۲۲ نیز با ۱۰.۸ درصد افت به ۱۳.۶ میلیون تن رسیده است. انجمن جهانی فولاد نماینده تولیدکنندگان فولاد، انجمن‌های ملی و منطقه‌ای صنعت فولاد و موسسات تحقیقاتی فولاد است. اعضای آن حدود ۸۵ درصد از تولید جهانی فولاد را تشکیل می‌دهند.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید:  آگهی مزایده عمومی اقلام ضایعاتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا